Hold me and don't let go

Är detta att vara rasist? 
 


Jag har på senaste tiden insett hur mycket jag stör mig på utlänningar. Inte alla.. men alla som gör allt som jag inte tycker är okej. Tillexpempel så kan jag störa mig på att folk som kommer hit för att dom inte klarar att överleva i sitt land men vägrar leva som vi gör här.
 
( Kom ihåg att jag pratar inte om ALLA )
 
Vi släpper in dom här dom vill inte ens lära sig vårat språk, vill inte lära känna varken oss svenskar eller sverige, dom gör massa kriminella saker. Det stoppar såklart inte här. Men dessa saker är det jag mest stör mig på.
 
Har absolut inga problem med att dom har en viss hudvärg, religion eller klädsel. Men när dom kommer hit tycker jag dom ska visa respekt och åtminstonde lära sig vårat språk, vara JÄVLIGT tacksam, försöka lära känna svenskar, våra traditioner och vårat land. 
 
Har gått till en sån pass gräns att jag nu inte skulle ha ett jävla problem med att skicka iväg otacksamma utlänningar till deras land och inte ens bry mig om vad som händer.. fruktansvärt less är jag att sverige låter detta ske.
 
 
Andra jag har stört mig på i en LÅNG tid, När vi tillexpemel har land-"tävlingar" .. Det är INTE OKEJ att en afrikansk, tysk, norsk eller en thailänsk som tävlar för SVERIGE då. NEJ det är så långt ifrån okej. Ska man tävla för sitt land ska det väl förfan vara en SVENSK för sverige, eller en tysk för tyskland. Annars kan vi ju likagärna skippa att säga att det är en tävling mellan länder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0